24 maj - Gangbang

I fredags kom han och hämtade mig sen fortsatte han på sitt jobb ute i trädgården, som ska va fixat innan hans nya utemöbler kommer, tillsammans med sin pappa.
Och sen kom han mamma förbi med hans systerbarn för att äta tårta och strax därefter kom han syster och man för hämta upp barnen.
Uff hatar träffa familj.. vänner okej.. men familj är annorlunda, i alla för mig. Blir man involverad med familjen kan man inte dra sig ur lika enkelt, min tanke :P

Så jag säger alltid nej till sånt men nu kunde jag inte undvika det, ska jag gömma mig hemma hos honom.. under sängen? haha.
Och dem ville komma över eftersom han fyllde år nu i söndags.. mja okej :P

Sen i lördags åkte vi in till Lund, haha ett skämt asså!! Är jag den enda personen i världen som hatar festivaler och karnevaler? Att trängas och behöva knuffa sig fram på gatorna. Whats the fun?
Hahah och kön utanför systembolaget.. att folk ens ställer sig där när dem ser hur packat och lååång kön är bara för att komma in.. snälla vad är svenska folket? Grovt alkoliserade?
Hade jag tänkt gå in på systemet och sett den kön hade jag vänt om.. det är inte SÅ viktigt.. och är det så viktigt så inhandlar man inte alkoholen samma dag.. är väl all alkohol som gör folk trögtänkta :P hahah.

Vi gick runt bara snabbt, jag stod inte ut.. promenerade tillbaks till bilen och drog till en pizzeria och käkade sen till Nova lund sen hem.

I söndag drog vi till parken för mata ankorna, jag tycker det är så kuuul.. och söta ankungar har dem ju fått.. puutte puuutte nuuttar :P
Och vi fick se gangbang fan. Trodde inte ankor va såna. Inne i en vass, avskilt ser vi hur något rör sig och bara till vår förvåning.. jag lovar det va gangbang om inte våldtäkt asså. Flera helgalna hanar på en hona, bet och höll fast henne.
Vi stod lite halvt chockade, skulle vi skratta eller va det synd om henne, är naturen så grov? Eller gillade hon det? ;) hahah
Nej aldrig sett liknande. :P

Och nu är det en ny vecka, nya tag.. nya krafter (Gud ska veta att det behövs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0