26 maj

Nu är jag bara glad att komma härifrån snart. Allt i denna familj handlar om en sak and it makes my tired. Och det är en massa saker som gör mig irriterad.. som att när jag handlade målarfärg till mitt rum så tar min mamma den och använder till min syrras rum, utan att ens fråga mig om det är okej.
Jag anser att då får dem åka köpa ny färg (det är det jag helst ville slippa, kostnaden är inte det värsta).
Men nej av någon anledning så anser dem att det är jag som får fixa fram ny färg till mig. Suck.

Och sen tar hon mitt element, utan bry sig, i rummet (jag bor nere i källaren just nu) och där är kyligt, thats why I put it there.
Så sitter med mina två filtar alltid så fort jag är där.

Och sen detta med hunden (love u) men det var ju inte ens jag som va ute med Eddy.. och det var inte jag som hade han lös. Och jag förstår tanken men just nu sitter jag i så mycket betalningar från alla håll och kanter. Visst jag bor hemma men får man ställa hur mycket krav som helst då? Försvinner alla dem bara för man flyttar.. Family is family no mahter were u live i så fall.

Mitt huvud säger jag bara.. inte ens den perfekta familjen (som alla alltid säger vi är) är så perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0