30 maj

Åkte hem rätt tidigt idag från honom. Kändes inte lönt stanna kvar när han endå jobbar 15-23 och jag ska upp imorgon 08 och jobba.
Kunde jag lika gärna åka hem och spendera lite tid med familia.

Igår åkte han och jag in till lund för köpa nya underkläder, jag hade köpt trosor som va förstora så skulle köpa mindre storlek. Men så hittade jag överfin bh som fanns i min storlek :)) Och härlig röööd.. men tog en vit med, lika bra passa på när dem hade min storlek inne, händer så sällan, hehe.

Sen åt vi macdonalds innan han drog till jobbet.. och så vankade jag av och an hemma hos honom, åt upp godisskålen, låg och glodde på family guy och simpsons the movie. 
Försökte hålla mig vaken tills han skulle komma hem runt 23.30 men jag somnade en halvtimma innan han kom hem typ, crap.. jag som kämpade :P

Så ja idag körde han mig hem innan jobb, nästan hela familjen har varit hemma och ätit middag tillsammans, mysigt.
Och jag fick ett sms från honom att han har en överraskning till mig, något han hoppas på som ska komma innan fredagen så jag kan ha det på mig.. ooh wonder what. Han veeet jag hatar när folk gör så, gillar inte överraskningar. Hatar ta emot saker.

Och jaaa, det kom en mus inspringandes i mitt rum idag, haha jag fick panik. Jag är inte rädd för möss men när något bara kommer in så snabbt och springer runt så hoppar jag till.
Sen började jag snabbt tänka hur jag skulle kunna få ut stackaren för jag har min vackra katt Lea som jag vet knäpper den direkt om hon får fatt på den.
Och det ville jag ju inte, synd om den. Ringde syrran som va uppe i sitt rum och vi försökte få fatt i den men jaa, snabb jävel som lyckades springa och gömma sig.. så lämnade ytterdörren till källaren öppen och lät det vara så får vi hoppas på att den hittade ut.


Kommentarer
Postat av: Sofie

tack för din kommentar!! finns verkligen många elaka människor, som de som kommenterade din legginsrumpa. men jag tror allt bottnar i avundsjuka. annars skulle man inte haft intresse att kommentera. O gulligt av dig att försöka få musen att överleva, de flesta skulle hurrat när katten tog den. Cread till dig :D kram

2010-06-01 @ 16:02:55
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0