5 maj - Vill ha tiden

Onsdag.. men om det känns som dagarna gått snabbt tycker jag nog inte. Och för en gångs skull är jag glad för det. Tanken slog mig när han körde hem mig i måndagsmorgon att jag redan längtade till det va fredag.
Men all detta längtande innebär en massa tid man vill för överstökat. Men jag insåg att förstår ni det är maj månad, 5 månader har gått av 2010..snart ett halvår... ett haaalvår.. fan tog den tiden vägen? Stod jag inte precis uppklädd och firade nya året?
Är det för allt längtande hela tiden lixom.. allt längtande efter fredagar, allt längtande efter arbetstimmarna ska gå fort och vara över, längtande framåt. Man bara låter tiden rinna ur händerna på en, inte uppskatta.. bara längta tills dem är över?

Som han sa "det är snart midsommar..sen vänder året till mörker igen" Den jävla sommaren som man längtar efter kommer vara över fort. Så nej, change of heart jag längtar inte till sommaren.. för den kommer komma endå.
This is today.. and today Im gonna enjoy my life.


Va vad jag hade att lägga upp, ville ha en bild men sitter på
mammas dator :P 
Sis Evelina, me, Elin and någon kollega till Eve

Kommentarer
Postat av: Sofie

skitbra sagt!

2010-05-06 @ 10:10:41
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0