Maria Montazami = Klockren :)

Sitter och kollar på Svenska Hollywoodfruar nu. Jag kan inte sluta skratta åt, eller kanske ska man säga med,
Maria Montazami. Hon är anledningen till varför jag tittar, hennes kommentarer och sätt att vara på.. hon är i sitt egna lilla nötskal.
Som när hon ska köpa en kudde för nästan 600 dollar och lämnar fram sina egna pengar och ändrar sig "nej förresten jag vill inte betala med min egna pengar, det får Kamran betala"
Bara störtskön.
Eller hennes förklaring till varför det tar tid när hon pratar, hon tänker på engelska och sen ska det översättast på svenska och sen tillbaks på engelska så hon måste varva flera gånger innan hon säger något.. hahah.

Hon är äkta och småkorkad på ett charmigt vis som jag bara älskar :) En person, trots hon är så mycket äldre än mig, men som jag skulle vilja träffa och umgås med.. hahah :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0