18 maj

Såg imorse syrran tar studenten samma dag som jag är inbokad för jobb, den 4 juni och juni lär bli en månad men inte så mycket jobb så egentligen behöver jag jobba det jag kan.
Men jag beslöt mig imorse för säga att jag tyvärr inte kan för det är hennes student, lite ångest men i längden har jag nog hellre ångest för mist pengar än inte varit med när min syster gick ut.


Läste i http://chicalicious.blogg.se blogg och det är så exakta mina tankar med. Jag har många gånger inte kunnat slita min blick från en tjejs skönhet, ingen som helst sexuell dragning men deras skönhet har haft något som gjort att jag måste bara titta en gång till.. och sen en gång till :P

"Det är konstigt egentligen. Vissa kvinnor är så otroligt vackra, jag fascineras av deras skönhet. Som Beyonce, Keira Knightley, Charlze Theron, Kate Hudson med flera med flera. Det är som att titta på en tavla eller ett naturfoto och bara fascineras av det vackra i det. Jag har aldrig tittat på en kille och fascinerats, men ändå är det dem jag faller för. Jag kan tycka att en kille är väldigt snygg och charmig och det kan få mig att falla och pirras i hela kroppen. Men jag har aldrig sett någon som varit så vacker att jag blivit mållös, så som jag sett kvinnor vara. Det finns en slags elegans, ett lugn och en skönhet hos kvinnor som jag tror att bara kvinnor kan besitta. Kanske tur det. Tänk så hade killar varit så vackra som kvinnor, då hade man ju blivit kär ständigt. Då hade man ju varit lika lättmanipulerad och vimsig som killar :p"

Charlize Theron hy är något som fascinerar mig mest, honugshy
med så krämig lyster.. tycker jag :P



Keira Knightley - otroligt vacker och älskar hennes brittiska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0