2 maj - Yes or No

Dessa tankarna har funnits innan men jag känner hur dem dyker upp oftare. Men jag tvekar fram och tillbaks. Är det något jag vill.. samtidigt ja.. samtidigt nej.
För att genomgå det, det är inte äkta ju och det jag har nu får jag ofta komplimanger för (haha). För det är inget fel.. men man önskar väl ibland att det va bättre, mer perfekt..och för uppnå det krävs det hjälp.

Ibland önskar jag att jag hade inget..då hade jag aldrig tvekat.. men det är synd att förstöra något som är endå fint naturligt för uppnå ett ännu bättre resultat..resultatet kanske blir ännu finare men just det.. oäkta. Vad är det att "skryta" över.

Endå vill en del av mig.. medans en annan säger nej, det vore bara synd, jag ska va stolt över det jag har nu. Många skulle varit tacksam för det jag har..så jag känner jag med borde vara det.

Men det lär dröja i alla fall minst 1 år i så fall..för inte så länge jag tvekar, då får det bara vara tankar..sen får man se.


Sitter själv hemma hos honom nu, klockan är bara 9 och han kommer inte hem förrens 15, är på jobbet. Kanske tar och går ut en runda.. upptäcksfärd i hans område :P Lär gå vilse sådana fall, haha.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0