25 maj - Förändringar sker

På senaste tiden har jag haft sån känsla av saknad. Jag saknar en del men vet inte om jag kan sätta fingert på det.
Det känns som jag förlorar personer fast än dem fortfarande är "kvar"

Saknar dig Maria. När någon flyttar så långt ifrån en, även om jag är glad för din skull och tror det är bra för dig på många vis saknar jag dig endå.
Känns ju lite som man förlorar dig även om vi fortfarande har kontakt. Men det är ju inte samma sak. Jag är ju uppväxt med dig, många av mina minnen involverar dig :P
Jag saknar dig, att träffa dig..att åka upp med dig till stan och träffa mina systrar (som det oftast blir). Jag saknar att prata med dig öga mot öga, att lixom se dig, känna dig, alla tokigheter du får för dig.
Jag saknar bara dig helt enkelt.

Och jag saknar dig Mia. Vi har känt varandra några år bara men vi klickar så bra ihop när vi är med varandra. Gjorde vi från första början. Men på senaste tiden så har jag haft en känsla om att det inte kommer fortsätta vara så.
Kanske håller du på växa upp och inte jag :P
För jag känner att jag är samma person men du bytar väg, vilket jag inte säger är dåligt.. det är nog bra. Kanske dåligt av mig att vara kvar på den nivån av person som jag är. Men jag är inte redo att ta en annan väg. Jag trivs med vart jag är just nu.
Så ingen av oss gör fel men jag har en känsla av att vi bara är på väg åt olika håll.
Men vänner tror jag vi lär vara endå men jag har bara en känsla av att det inte kommer bli på samma sätt.


Jag vet att jag är en person som gärna håller fast när någonting är bra och vill ha det så. Men jag vet att saker ändras, speciellt i vår ålder när våra vägar för oss inte är utstakade än.
Och jag borde kanske vara mer öppen för förändringarna, för kanske blir dem bättre.
Men min rädsla är att dem ska bli sämre så därför vill jag hellre hålla kvar saker som dem är. Även om jag inte missunnar er allt bra som sker er eller mig.

Men svårt att förklara hur jag känner. Måste i alla fall dra och jobba.. va skönt att skriva av sig dettai alla fall. Känns lättare inom mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0