27 maj - Tvättäkta blondin

Nu ska jag bara för att jävlas.

Vad är en tvättäkta blondin för något?

En kväll satt vi några hemma hos mig och förfestade, hade svårt att få tag på tillräckligt många taxi åt alla sen så sen när taxibilar väl kom så hittade inte Nicco sin ena sko. Vi letade och letade utan att hitta. Min syster sa att hon kunde få låna ett par av henne så länge.

Minns inte vart alla tog vägen väl inne på slagt men jag hängde mest med Mia och vi dansade och hade kul när Mia kommer med en kommentar: "Vanessa, det känns som ena mitt ben blivit längre." (Kom ni ihåg denna meningen till längre fram.)
Och jag snetittar på henne typ och bara "Äääsch va snackar du om, trams." Och kvällen fortsätter, avslutas och vi åker hem på olika håll. 

Men på morgonen när jag vaknar och kommer in i köket säger min syster att hon vet varför Nicco inte hittade sin ena skor.
För hos oss ligger Niccos sko, den vi visste.. meen där ligger också Miiias ena sko. Ni fattar, Mia hade råkat ta Niccos och sin egna sko.

Det va samma typ av modell, pumps, och samma färg...klart man kan ta fel på det. Men hur fan kan man inte märka att något inte stämmer med skorna när Niccos sko va i storlek 37 och Mia har storlek 35.
Och vääärst, det som fick mig att dööö av flabb.. Niccos sko hade en klackhöjd på 2 cm men Mias va 10 cm.

Jag vek mig av garv och ännu mer när den meningen kom upp i minnet "Vanessa, det känns som ena mitt ben blivit längre."

Jag ringde henne direkt och sa åt henne kolla sina skor och sen när hon fått alla pusselbitar.. vi kunde inte sluta skratta.
Lovar hela söndagen gick jag runt och fick skrattanfall. Minns jag va i stan med mina syrror och var gång jag fick ett skrattanfall fattade dem vad som hade dykt upp i mitt huvud och då började dem garva med.
Och sen stund senare va det någon av mina syrror som fick skrattanfall och då fattade vi andra och började skratta.

Så höll det på hela dagen. Mia skickade sms och skrev hon inte kunde sluta skratta. Tror aaaldrig jag skrattar sååå mycket och så intensivt på en dag.

Jag dubbade Mia till en tvättäkta blondin den dagen. Grattis hun ;P Hahahah


Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAHAHA slutaaaaaaaa.. som jag flabbade när jag läste detta. HAHAHAH asså shiiiit.. hur kunde jag ta så fel. HAHAHAHAHA Tack! ;D I will kill u now babe hahaha

2010-05-27 @ 17:59:20
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0