7 maj - Fakk it

Ska jag snart iväg och jobba, min tidigaste dag att sluta, klockan 15. Sen vet jag inte om jag ska till Mia på tjejkväll. För vi ska inte dra ut. Lixom okej att sitta en kväll med brudar, dricka, snacka och ha kul.. men sen är jag sån typ att jag måste ut. Have some boys u know, hahahah...
Sitta inne och bara spendera en kväll med brudar..  endast min grej om det är ett tjejgäng jag känt i många år, mina vänner.
Men nu är det ju Mias vänner och dem känner jag ju inte eller ha band till :P

Det som gör att jag kan tänka mig åka dit är för han kommer och hämtar upp mig sen hos henne. Men ja får se.. finns annan anledning också som jag tvekar över.
Ibland blir jag bara trött på att saker som jag tycker är självklart i ett vänskapsförhållande och som jag självklart ger för är inte så självklart för vännerna.

Det känns jävligt tråkigt när man ber om att få samma sak tillbaka så får man ett nej.. då känner jag bara.. varför ska jag ställa upp när man inte får tillbaka?
Jag är trött på vänskasförhållande som är 70-30 i ge och tagande. Och att alltid behöva förklara att jag tycker inte det är rätt för att personen ska se det.
Personen i fråga borde kunna se det själv och känna samma självklarhet som jag. Ställer vänner upp ställer man upp tillbaks.
Vad är det som är så svårt med det? Dem små sakerna visar hur man är och hur man tänker. 


Men jaja nu är jag förbannad för mamma sa precis hon måste ta mitt extra element i rummet. Tack.. varför har jag det där? Jo för jag bor i källaren och där är svinkallt.
Nu ska hon ha det.. tack. Ibland är jag bara så glad för lämna detta jävla (förlåt) huset när man ibland känns som man fan inte räknas endå.

Fan vad denna fredagen känns weeeird.. mina känslor är i lite kaos. Jag har inte lust åka till Mia egentligen, inte lust till träffa honom, inte lust till vara hemma.. överallt känna allt bara så fel att jag vill skrika!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0