10 november

Ibland krävs inte mycket för göra en glad. Fick en helt underbar start på dagen idag. Där jag är och jobbar nu har jag både i måndags och igår fått höra hur mycket dem tycker om mig.
Och jag sa det känns skönt att höra för oftast får man inte höra något alls vad personalen tycker om en. Jag vet jag bokas snabbt och ofta men jag vet ju också att det är ont om vikarier så jag har gått och tänkt lixom "ja men dem bokar väl mig så ofta för det är svårt att få vikarier ens".
Men då sa en personal igår att nej.. hon bokade mig för att jag fanns, inte för att det va brist. Kändes skönt att höra. 
Och att hon blev jätteglad när hon såg jag fanns tillgänglig rent plötsligt (va inte länge sen jag aktiverade mig).

Och idag när jag kom så berätta personalen där hur bra dem trivs med mig och hur duktig dem tycker jag är. Och dem tycker allt flyter så bra med ha mig där. Och att få höra "jag hade velat jobba med dig alltid".. asså det värmde mitt hjärta till max.
Och att jag redan sen innan gillar dem jättemycket gjorde bara att det kändes mer hihi.

Nej, just nu känns det som jag är inne i en jätteskön månad. Har fått att jag ska va där tills näst sista veckan denna månaden, sen går jag över till skola fram till mitten av december. Också en skola jag saknat som bara den och jag längtar dit med.
Så det känns som jag bara har leende på läpparna just nu när jag går till jobb, hihi.

Men jag har lärt mig uppskatta..och när man gör det och ser fram emot timmarna istället för önska dem ska va förbi så är dem över kvickare än snabbast.

//Out

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag har alltid tyckt du var trevlig att arbeta med, ända sen första dagen jag träffade dig :)

Dom inne på min avdelning sa att dom hade rekommenderat mig som vikarie, alltså kan man inte vara helt kass, men jag håller med, det värmer :D

Kul att ses igen förresten!

Kram!

2010-11-12 @ 13:01:39
URL: http://sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0