15 november

Äkta trött. Sitter och kollar på Hollywoodfruar just nu. Kollar bara för en persons, Maria Montazami helt klart. Hon får mig till skratt med sina kommentarer och sätt.. skitgullig asså :)
Hon är den enda roliga där.

Att hon skulle göra en parfym? Ehm.. den tror jag inte jag skulle köpa dock.. har en känsla av att den mest bara kommer lukta.. jävla massa flum, marijuana kanske.. haha.
Aah hon är för gullig och flummig :)


Imorgon dax för ett andra utlåtande imorgon men jag har en känsla av att jag redan gjort mitt val. Men man vet aldrig.


Oooh vad jag är trött på alla dessa jävla reklamer för hårprodukter som ska ge volym för håret.. Mycket skitsnack.. och ger det volym så ger det volym som håller en kvart.
Tyvärr så vad jag upplevt det som ger hållbar volym allra mest är spraya och tupera hårbotten.

Men det är en ÄKTA döda håret så det gör jag aldrig, går hellre fan med platt hår än fakked upp hår längre fram i tiden bara för få mycket volym som håller.
Men vågar man håret så får man en snygg volym, muhaha.. men ork :P

Godnatt :)

//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0