28 november - Julpynt

Något skumt har hänt med mig. Must be sick. För en gångs skull känner jag mysiga känslor över att snön är här, känner inte det jobbiga med det (jo lite..när man måste ut i trafiken så är det jobbig faktiskt haha).

Men annars så känner jag mys.. och jag känner till och med för julpynta och jag är INGEN lover av julpynt asså. Massa jävla krimskrams och nej fy samma skitdekorationer varje år, sick of it.

Men detta året känner jag faktiskt för pynta MEN inte med allt för traditonella julpynt. Jag är sjuk trött på färgerna rött, grönt och guld. Och alla klassiska julstakar.

Jag vill ha julpynt MEN en men stilren look över det hela. Och tur är så tänker Patricks mamma likadant och han hade julgrejor som va väldigt snygga.
Jag gillar med metallicsilver, bronsguld och lila (lila är en färg jag tycker är skitsnyggt köra i julgrannen.. på XXX Lutz hade dem lila (lilaskimmrigt eller lilaglittriga) julkulor, riktiga snygga.. och så snövit-glittriga julkulor.
Skitsnyggt köra dem två i grannen ju istället för klassiska rött och guld (boring).

Men så jag känner mig på G för snyggt julpynt faktiskt :) Så vi ska åka och kolla lite idag, hihi.



Jullampor i bronsguld som jag anser vara stilrena men endå juliga,
så dem fick lov att va framme. Snygga är att mittemot har vi en stor
spegel på väggen som dem speglas i vilket ger en snygg effekt.



Försökte ta bild men va svårt, haha plus detta är 06.00 på morgonen
och hade inte ork kämpa för få en bra bild :P



//Out

Kommentarer
Postat av: Mia

ohh så fint de var, mysiiiiiigt :D

2010-11-28 @ 14:14:24
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0