5 november - Tårar

När jag steg in genom mina föräldrars dörr hörde jag pappa satt och kollade på Pearl Harbour.. direkt kände jag tårar och ville gråta.

Vet inte vad det varit med mig på sista tiden, men allt får mig gråtfärdig.. jag känner mig inte ledsen, bara så jävla sorgsen eller rörd av ALLT. Men JAG är inte ledsen.
Jag hör en låt, jag ser en bild, film, hör ett ord eller något och mina ögon tåras.

Jag vet inte varför det är så, jag börjar gråta nu för jag sitter och tänker på hur lätt jag kommer till gråt av allt. Men fortfarande.. jag är iiinte ledsen.

Underligt.

Snart kommer P och då ska jag få åka hem :) Saknat han som fan..4 dagar ifrån honom.. haha .. bara men känns som en evighet :P
Och så ska jag få se två nya klänningar och en jacka jag beställt :)) Kom i tisdags. (Vet jag inte skulle köpa mer men va faaan.. vill inte dö och ångra det, haha)

//Out

Kommentarer
Postat av: Jessie

Du kanske är med barn ;)

2010-11-07 @ 17:41:24
URL: http://sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0