20 november

Medans P ligger kvar i sängen och sover så sitter jag i soffan och myser. Myst in mig i min underbara stora morgonrock, mina mega ulliga strumpor på fötterna och ska sätta på en kopp te.

Sen ska jag kura ner mig i soffan och kolla i min tidning, älskar underkläder.. finns nog inget vackrare på en tjej.. det och skor ;)
Men jag får hålla igen med handla nya underkläder nu. Sker antagligen lite saker som gör att det är bättre att jag väntar.. men ooh.. det är ju sååå fiiint :)
But in time.. in time :)

Men jag är sjukt sugen på pyamasbyxor. Jag vet inte varför men jag älskar det, pyamasbyxor och ett linne eller tshirt.. sjukt gulligt gå runt med på morgonen.
Victoria Secret har massor och i alla möjliga mönster och färger och man kan köpa söta morgonskor till i samma tyg som pyjamasbyxorna :) Naaew lixom hihi.


Nej, en kopp te i soffan med morgonrock och filt behövs :P


Behövs inga ord :)







//Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0