14 oktober - Eget system

Någon mer än jag som har ett system i diskmaskinen? Haha. Samma typ av glas ska ställas på samma ställe, även tallrikar.
Och besticken dels upp, alla knivar i samma fack, gafflar i eget osv. På så sätt bara tar man sen upp dem i en näve och lägger in dem i lådan.
Slipper man stå där och fumla efter rätt bestick till rätt plats.

Och samma med glas eller tallrikar.. slipper man sträcka sig fram och tillbaks för att man blandat olika glasmodeller med varann och olika tallriksmodeller med varann.

Så Patrick får inte röra disken för jag har mitt system som sparar mig tid och är bekvämre :P Men han börjar lära sig, hähä.

Någon mer än jag som gör så? Hähä..



Hittade en massa gamla bilder jag aldrig lagt upp, hehe.
Från våras.



Kommentarer
Postat av: l

hej, jag undrar hur du fixar ditt hår? det är jätte fint! det ser inte så hårt lockat ut utan det ser mer så mjukt och änglalikt ut =). lockar du håret? våfflar det? eller har flätor? vad använder du för produkter så att det håller? och vilken locktång/våffel-grej använder du,vilket märke osv? tack om du svarar, btw jag gillar och läsa din blogg, du skriver sånt som verkligen berör mig och får mig att tänka, du vägleder mig lite typ.tack =)

2010-10-15 @ 12:15:42
Postat av: Vanessa

Naaew det va rart sagt faktiskt :) Får mig vilja fortsätta blogg :)

*Jag duschar det, sen borstar jag ut mitt hår och har i mousse (inte för mycket), använder olika men just nu har jag hemma got2be.

*Sen fönar jag det tills det blir helt torrt, det ska inte kännas fuktigt eller "hårt" pga av moussen.

*Sen borstar jag igenom det igen och sen vågar jag det med OBH Nordicas vågtång.

Och jag brukar ta 3cm brett hår typ, alltså inte för små hårremsor, när jag vågar..för jag tycker iaf att det blir en mjukare känsla med lite bredare.

*Sen sprayar jag lätt med hårspray, inte för nära håret så det inte blir stelt.

And thats it, hehe

2010-10-15 @ 12:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0