17 september - Do it or not

Jag känner mig ganska splittrad. Känns som jag ibland är för smart för mitt eget bästa. Samtidigt som jag fascineras av det så vet jag också varför.
Jag vet hur media och samhället formar min åsikt. Man är mänsklig och vår hjärna är nog den enklaste manicken att manipulera.

Jag förstår det fullkomligt men endå så har jag en fascination jag inte kan släppa. Och det är jobbigt, faktiskt. Varför måste jag va medveten och förstå psykologi?
Hade jag inte varit det så hade jag bara som flesta andra gått som en robot och inte haft dessa konflikterna inom mig.

Jag har alltid fått höra "Du tänker för mycket" och aldrig hållt med. Vadå ska jag bli hjärndöd.. nej jag tänker hellre, jag fattar hellre, jag ser hellre.
Men just nu känner jag faktiskt att jag önskar jag kunde stänga av min manick. Jag önskar att jag inte hade den stora helhetssynen jag har.
Jag önskar att jag inte varit så "påläst".

För när det kommer till detta ämnet så är det en dragkamp varenda jävla dag för mig. Var jag än ställer mig så känner jag mig inte nöjd för jag vill endå över lite på andra sidan.

Och en av mina största rädslor, som ringer i mitt öra också hela tiden är om jag var fejk, är att nån kanske säger: "Ah du är snygg, men fejk... kolla hon där borta, hon är snygg och äkta"!!!!
Det skulle va så knäckande för mig.

Men endå kan jag inte släppa min fascination och min vilja som jag känner. Men som går emot mitt förnuft. Ooh suck, om någon kunde förstå min konflikt jag har inom mig.

Men jag beslöt mig, jag har bokat en tid och får prata.. just talk.. det kanske kan hjälpa mig att bestämma vilken rikting jag vill åt.
För nuläget håller inte, driver mig själv till vansinne.


//Out

Kommentarer
Postat av: JustTits

hej! jag opererade mig på citadellkliniken i Landskrona av Jörg Bohn :) la i 390cc high.

hoppas du kan välja ett beslut :)jag ångrar inget o undrar varför jag inte gjorde de tidigare. o jag tror inte folk tänker, hon är fake därför gills de inte, om man ser bra ut trots om man har riktiga bröst eller inte spelar nog ingen roll. o ingen behöver veta de är fake, mina känns o ser mer o mer ut som riktiga bröst :) i kläder ser man inte att jag har fake! :) men kan verkligen rekommendera citadell om du vill ha bakom musklen

2010-10-17 @ 14:13:25
URL: http://justtits.blogg.se/
Postat av: JustTits

jo det är bra o gå på flera :) citadell gör ju väldigt naturliga bröst o ger en skidbacke, så de blir typ som droppformade fast med runda implantat, fast tycker ändå deär fylligt upptill.

om du har mkt vävnad så tycker jag du ska fundera om du vill ha bakom eller framför musklen, för de känns som framför är bäst om man har mkt egen vävnad då de kan hända musklen hindrar implantaten går ihop med sit egna bröst o även dubbelkontur är en högre risk. jag tror jag lagt framför om jag hade större bröst. citadell lägger ju bara bakom o flyttar sällan fram dom trots man får mkt komplikationer. de är de enda negativa med dom. men de kan ju bli bra med bakom, men de blir dyrt om de inte blir de :S

2010-10-17 @ 16:02:15
URL: http://justtits.blogg.se/
Postat av: JustTits

jag va helt platt på min bröstkorg o sen hängde de lite bröst längre ner :P så jag ville me ha fylligt upptill, men de blir de automatiskt, nu börjar mina bröst mkt högre upp o slutar även lite längre ner än innan.

ja jag är också orolig för komplikationer, nu när man har gjort operationen orkar ju inte oroa mig, nu kan man inte påverka så mkt, nu får de bli som de blir o om jag får problem får man fixa de då. citadell korrar ju gratis de första året o lämnar en inte missnöjd. de är ju skönt :)

2010-10-17 @ 20:26:28
URL: http://justtits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0