20 oktober - Plastik också fejk

Ja man kan undra om jag nu tycker löshår, lösögonfransar och så är fejk. Så är väl plastikoperationer det med. Ja det är det ju, man skapar något som man inte är född med.

Men jag tänker endå annorlunda angåeende plastik. För alla lössaker tar man av sig. Plastik består endå. Om man nu endå ska fylla upp sin bh med massa inlägg och få det att se ut som man har större börst än vad man har då förstår jag varför man hellre opererar. Även om det är fejk så sitter det i alla fall kvar på kroppen när man tar av sig kläderna.

Fixar man näsan, bröst, ben.. ja va fan det nu går med plastik. Det är endå permanent, om man nu kan säga så. Och det finns där på ett annat vis än alla lössaker som åker av på kvällens slut när man kryper ner i sängen.

Men ja det är fejk, finns ju ingen diskussion att föra om det lixom. 

Och bara för ATT så köpte jag faktiskt ett par lösögonfransar för verkligen se varför så många tjejer väljer att använda det.
Och jag kan säga att på mig gör det endå inte så stor skillnad för såg att mina ögonfransar endå är inprincip lika långa som lösögonfransarna.. så där slapp jag känna det behovet av att ha sånt.. skönt för mig :P

Tråkiga med mina är bara att dem syns inte när jag är osminkad för dem är så ljusa, nackdel med vara en född blondinjävel, haha.
Nej, föddes som svartskalle faktiskt.. för sen övergå till ett ljushuvud i min barndom.. hah


Bättre vara så som man är född? Haha:P



//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0