22 oktober - I love baciller

Har valt att gå in lite på gamla spår igen. For now. Servitris va inte riktigt mig grej.. eller helt okej men jag kände sådan saknad hela tiden av barn.
Jag som trott det inte va min grej iheller.. och kanske det inte är men det är mer åt det hållet.

Så igår på några månader va första gången jag va tillbaks.. och det kändes bara underbart :) Jag trivdes varje minut. Kände mig så hoppig och glad vid dagens slut :)

Men att få se dessa små liven ha sina saker för sig, berätta saker för dem och se deras ansiktsuttryck eller sköna tankar och kommentarer.. igår va jag uppfylld till maxglädje av det :)


Till annat:

Och TACK Vakna med the voice för ni också berättar hur JÄVLA äcklig det är när människor hostar och nyser sig i handen.
Man gör det i armbågen för helvete!!
Har ni sett reklamen med tjejen som nyser sig i handen vid busskuren och sen brevid sitter en man och hon bara tar på honom med samma hand och säger "oj förlåt, jag är förskyld".
Jag skrek när jag såg den... Det är en vuxen människa som gjort den reklamen och varför har ingen tänkt på att det är ÄCKLIGT att hon ska föreställa sig nysa i handen damn it!!

Eller en gång när jag va på ett jobb och åt lunch, kvinnan framför mig fick nysattacker och alla gånger nyser hon ut i händerna.
Och jag ser det och värsta, sen tvättar hon inte händerna och börjar ta i saker, tar i maten och jag bara.. dog!!

Och det är inte så att jag är rääädd för bakterier, känner inte bakterier endå kan döda mig.. I kill them, militäriskt-immunförsvar :P
Hehe, nej men jag tycker det är äääckligt med bakterier och man behöver ju inte gojja runt med det mer än vad som är omöjligt att förhindra. 
Thats it! :P

//Out

Kommentarer
Postat av: JustTits

om man har ett naturligt veck innan tror jag man får de även efter. jag hade så små bröst innan o hade knappt nåt veck då heller, så de är kanske svårare o få till ett nytt då.:)

2010-10-22 @ 11:41:56
URL: http://justtits.blogg.se/
Postat av: JustTits

ne precis. mina står mer rakt ut än vad jag vill. har ju high profil med o de putar ju mer. men tror de sjunker sen med tiden. de går iaf mer neråt hela tiden :)

2010-10-22 @ 16:56:31
URL: http://justtits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0