30 oktober

Jag följer inte idol, inte på det viset att jag sätter mig framför tven och kollar programmet igenom. Endå jag kollar är Jay och Geir.. mest för Jay.
Hur jävla bra artist namn har han inte bara för det första, Jay Smith och bra scennärvaro. Och den rösten!! Han är det BÄSTA som någonsin varit med i idol.. och faktum.. han är för bra för idol.
Jag hoppas han går långt men endå inte att han vinner för han har såååå mycket bättre för honom därute.

Helt underbar och han hör inte hemma i lilla Sverige.. han ska delas med till världen.. så är det bara. Fast jag kan behålla honom också för mig själv.. hehe :P

Kommentarer
Postat av: JustTits

hej :)

ja de är mkt man ska tänka på innan. men de han kom fram till verkar va helt tvärtom vad jag läst om. att om man har mer vävnad ska man helst lägga framför för om man har mkt vävnad innan o lägger bakom rikserar man att få snoobybreast, då musklen trycker in implantatet medans ens egna vävnad hänger över, och även dubbelkontur ökar med bakommuskel med mkt egen vävnad. och även highprofilerna är bra om du vill fylla ut ordentligt, jag vet inte hur stora du har nu, men om du tar för små så blir de inte bra, du måste fylla ut din egen vävnad riktigt. vill bara du ska tänka på de o försöka forska om de på nätet. så du inte blir missnöjd efter. vill inte du ska bli orolig eller nåt. men om jag hade större bröst innan hade jag lagt framför. men därimot kan de nog hänga tidigare, men då hänger ju allt, men bakom hänger bara egna vävnaden.

375-400 är ju inte så jättestora o jag har läst om de som fått ta 500-600 för o fylla ut riktigt med bakom. men de beror ju helt på vad du har för utgångsläge. jag har ju 390 o de känns lagom o inte speciellt stort, men de blir ju större på dig om du har större innan :) lycka till!

2010-10-31 @ 19:34:53
URL: http://justtits.blogg.se/
Postat av: Mia

jaja asså Jay ska lätt vinna! Skiter i. :D hahaha

2010-11-01 @ 19:04:33
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0