Om det bara vore så

Jag och P går hemåt efter varit och handlat så pratar vi om reklam antar jag, minns inte. Men så säger han:
- Asså kul och göra reklam som hon som gör reklam för munsår, förknippas med det. Eller hon som gör den hära reklamen..ehm.. ja den där hon säger "för stinkandes pussy..."

Och jag brister i skratt, kan inte gå asså och försöker få fram ord:
"Hahah.. iih..ha..du..haha.. menar.. iihhahaha iih.. ph-värdet.. hahaha". Ja fan va kul om hon sagt "stinkandes pussy" i tv.. haha.
Då hade jag lätt gått till apoteket "Jag vill ha det där för stinkande pussy" hahahah..

Fan jag har dålig humor..but its sooo fuuunnyyy :P


Ikväll ska jag trycka massa gottis, yeaah

//Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0