10 oktober - My name is Vanessa

När jag va liten va jag hatade jag att jag fått namnet Vanessa. Jag ville också ha ett "vanligt" namn som dem flesta i min klass hade. Ville också få heta Malin, Sofie, Emma.. eller Melissa va ett namn jag drömde jag hade.
Varför fick jag sånt konstigt namn för, fult.

Idag älskar jag mitt namn. Verkligen ääälskar, tycker det har sexig klang när man säger det. Och när jag säger mitt namn brukar jag få höra av killar "Verkligen?" med ett stort smile. Och att dem tycker det är så fint :)
Senast jag va ute och presenterade mig så ena killen "Noo, but for real" Men jo its for real. Hahah.

Många killar brukar kommentera "ooh det är ett porrnamn, lägg till Lolita så" Hahah, men nej.. jag anser Vanessa är med klass.. exotisk klass ;) (Allt från vad jag är utseendemässigt så hahah).

Så jag är verkligen glad för mitt namn och att min mamma inte gav mig ett "vanligt svenskt" namn. Hehe. Och jag struntar i vad andra tycker men jag är förälskad i mitt namn..jag älskar när Patrick säger mitt namn till mig...men det är nog för han gör det så sällan också, hahah.

//Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0