19 oktober - Ullared

Igår så hängde jag med min sis Evelina och Maria upp till Ullared. Aldrig varit där och haft intresse för det men efter kollat på "Ullared" på tv så har jag försökt tjata på på P att vi måste upp och kolla va tjohejet är om.

Är det så jävla speciellt och billigt alla tjatar om? Så när jag hörde Evelina och Maria skulle upp så klart måste jag med.

Och detta är mitt utlåtande: Jag håller med min pappa!! Man ÄR en idiot om man åker dit! :P Ja, det va billigt (dock inte allt faktiskt) och där fanns mycket fina saker och jag har handlat.
Så inte det man är en idiot för.. men för allt jävla folk!! Alla jävlas kundvagnar och ingen människa skapar ordning när dem går.

Sa det till Evelina och Maria, borde införas högertrafik här och lite rundeller och stoppljus så skulle det flyta på lättare. Haha
Folk står i klungor och som förvirrade höns och bara knuffar fram och tillbaks med kundvagnarna. Och få va inte ens artiga att be om ursäkt, ja för det händer man stötter in i folk och rullar över lite fötter.
Men att man inte ens har gnutta respekten att titta på personen och ännu mindre inte ens be om ursäkt.
Men nu förtiden så manglar folk bara på, skiter i om det är en 20årig person, pensionär, litet barn.. nej här bara kör man and to bad for u if your in my way.
Kanske jag som är gammalmodig men jag anser att en ursäkt är inte svår att få ur sig om man går in i någon, jag säger det all the time.

Och vid ett tillfälle så va det så mycket folk och det stannades upp, bakom mig står det en man som gång på gång kör in sin kundvagn i mig och trycker på. Han ser tydligt att jag står inte still där bara för att jag tycker det är kul och att jag har folk framför mig, chilla och låt folk gå så det kan skingras upp, men nej han står trycker på och tillslut får jag spel och bara vänder mig om och ger han onda ögat, haha.

Så det är mitt slutresultat: Only idiots åker till Ullared.. men maybe will I be back om ett..eller kanske två år :P


Sen hämtade jag ut mina skor jag beställt när vi kom hem till Malmö igen.. Oooh va dem är vackra :)) Min nya kärlek, hihi.


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0