29 oktober - En dröm, verkliga känslor

Oooh vad det är mycket som händer i mitt liv just nu. Inga direkta negativa saker, jag som gjort alla val just nu.

Jag hade en dröm i natt. Jag och P skulle till ÖB, men när vi kom dit fanns en skylt "Vi gör aldrig något för våra kunder så vi har fixat en motorcrossbanainne på pakeringen för dem som vill köra".
Och P sätter fart i sin bil och kör i grus och stora nedförsbackar och uppåt och bilen dunsar och har sig.
Jag säger till honom "Men är du inte rädd om bilen?" (För i verkligheten behandlar han den fan mer som sin tjej än mig haha)
Men han va helt hög på glädje och sa det va lugnt, inget händer bilen.

Sen vips va jag med någon på stortorget. Där det va stora rabbalder om att Breeze har blivit katastrof för dem bytt ägare (som Breeze inte är en katastrof i verkligheten det med haha).
I alla fall va detta stora nyheter som till och med hade gått ut i tv och mer eller mindre kan man ju se upp och lite in på Breeze på grund av dem stora fönsterna.
Men i min dröm kunde man se in helt om man stod nere på stortorget.
Och jag kollade in samtidigt som jag får höra dessa hemska nyheter och vem ser jag i baren som är totalt dålig på göra drinkar och helt.. lost. min PAPPA..
Min pappa hade köpt upp Breeze och skötte det själv (hahahah good luck).

Men så går han rundor för fråga om någon vill dricka något när en kille i en kompisgäng säger "Håll käften och stick din gubbjävel" som jag också hör så klart.
Och då tar det ett helvete i mig och jag springer in på Breeze. Jag hoppar på killen och börjar slå på honom och hans kompisar försöker knuffa undan mig.. då nitar jag dem för dem la sig i.
Hade den fruktansvärda känslan.. om ni känt den.. när någon gör en familjemedlem illa.

Man blir beskyddande och arg oavsett om det handlar om en famileperson som är mindre än dig och behöver beskyddet eller om det är en familjeperson som är större och egentligen den som borde beskydda dig.
Man ser bara rött och tänker ingripa oavsett. 

Och vaknade upp med den känslan.. så nu sitter den där lite omtumlande.
En sak jag ibland hatar med drömmar, drömmen är inte på riktigt men det är känslorna som drömmen skapar..dem kommer från min kropp på riktigt, dem drömmen jag inte.


Jaa.. av många gånger i min barndom då många i skolan och så va på min familj, bara för vi va många barn. Tydligen är man luffare om man är en stor familj.
Och tydligen så ska man retas för det också, tydligen så ska man gå på mina småbrödrar när dem är ute och leker.
Tydligen ska vi få höra massa taskiga saker om oss, tydligen ska man kasta in saker i trädgården, spränga vår brevlåda, få stå ut med saker i skolan och ja en MASSA olika.
För vi är en stor familj.

Så jag vet, jag vet hur den känslan känns när någon gör något mot en i sin familj och jag vet att den känslan får en att göra vad som krävs för skydda sin familjemedlem.

Min familj är endå bäst.. två underbara föräldrar som uppfostrat åtta fantasiska individer med hjärta av guld. Jag älskar mina syskon..även du Leo som måste skicka sms till en när du skitit.. hahah.
Vi har kul ihop :P

Kommentarer
Postat av: JustTits

tack för din kommetar. kirurgen sa de kommer rätta till sig sen så får väl vänta o se. men ibland syns de mer o ibland inte. men brösten brukar läka i olika takt så de är nog därför :)

2010-10-29 @ 14:50:22
URL: http://justtits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0