3 oktober - Party in Danmark

Egentligen för trött för skriva men för tidigt att dra mig till sängs nu.. om jag inte vill vakna 2 i natt pigg.

Igår åkte jag och P hem till mig så jag kunde göra mig fördig, hade glömt vågtången så, blä. Så stack jag över till min granne, my sis Evelina :P där jag vågade håret, orkade inte göra det hos mig.
Och tiden rann iväg så fick springa tillbaks till mig efter jag va färdig och börja sminka mig.

Sen kom det jävla problemet vad man skulle ha på sig. Och inte bara hade jag det problemet, även mina systrar. Nadde och jag hade redan orsakat kaos i lägenheten när Evelina kom över för se om hon kunde låna något.
Så behöver jag säga något? Tre tjejer som drar av och på en massa kläder för hitta något..

Sen fick det vara nog så jag och Evelina (Nadde skulle på annat håll) hämtade våra killar som va hos henne så tog vi taxi hem till Elin.
Bästa Majija och Sara va där.. så ja en massa snack och dricka för att sen ta oss till Danmark.

Första gången jag festade i Danmark och min upplevelse... såååå mycket bääättre än Malmö. Hela attityden och folks beteende, iaf den kvällen, 100 gånger bättre.
Killarna ska vi inte snacka om ;) Uuuuff, där kan vi snacka om ögongodis (blir ju så bara för min del hehe).

Antingen här i Malmö är det små fjuttiga töntkillar som tycker dem är all that.. eller så är det megabiffiga men uppblåsta killar.. och dem flesta raggar på så äckligt vis, har äcklig attityd över sig.
Men i Danmark, skiiitsnygga, vältränade, långa, snyggt klädda.. OCH välförda.. snackade med en med humor och ett leende, inget försöka få något.
Fanns ju så klart dem men många av dem bara snackade och gav komplimanger och sen tackade dem för sig och lät en va.
Kunde stötta på dem igen och le mot dem, dansa.. utan att dem trakka en. Här hade dem verkligen kul i första hand innan det handlade om att ragga.
Har aldrig skrattat och haft så många roliga samtal med killar, klart man märkte dem va intresserade men dem gjorde inget om dem inte märkte av mer intresse från mig (som tjej).

Och inte en enda gång kände jag händer på min röv, killar som grabba tag i min arm och vägra släppa. Inte en enda gång kom en kille upp bakifrån när jag dansa och gnuggade sina delar mot mig.
Killarna faktiskt sökte ögonkontakt och hade kul på dansgolvet.

Och jag tror att där så raggade tjejer minst lika mycket som killarna för Patrick sa att tjejer va mer öppna och kom fram och flörtade mer än vad dem gör i Malmö.
Men jag tror det fan är för att killarna är mer trevliga där.. och ger tjejerna en chans och inte anfaller dem som så fort dem ser en intressant tjej.

Nej nice fan, danmark fler gånger och förhoppningsvis fortsatta positiva upplevelser :) 


Sen fick jag och P för oss att vi ville ta in på hotell, me nden ideen upptäckte vi inte funkade så bra en lördagskväll kl 04.
Kollade fem av dem största hotellen men alla fullbokade och sen orkade jag inte yra runt i högklackat efter dansat en helkväll plus kylan ute.. så tog tåget hemåt.
Men när jag vaknade imorse insåg jag att det va skönt vakna upp hemma annars skulle vi ju behövt ta tåget hem på morgonen. Fun for me med kortkort och klackar, hehe.. känns fel på morgonen :P


And last.. GRATTIS Nadine på din födelsedag.. och grattis till din kille med (lönt fylla år samma dag haha)


//Out

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket ställe var ni på? :)

2010-10-11 @ 13:31:16
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0