7 oktober - Shepherd

Skulle bara köpa ett par nya leggings men fan ta så föll mina ögon på ett par så fina skor inne på Scorett,
Shepard - Canada Snow. Och ni vet hur det är när man ser något man fastnar för, det sätter sig i hjärnan och kommer inte lämna tankarna om man inte köper det.

Och egentligen har jag inte pengarna för det men.. ooh, köpte endå dem så klart. Och jag är inte den som blir stolt över att köpa dyra saker, jag skäms nästan.
Om jag kan fynda något bra till ett billig pris då blir jag stolt.. skitbra juuu.

Och jag kände med dessa skorna.. dem är otroligt fiiina och superduper varma. Men dem tåler ju inte för mycket snö eller vatten.. det känns som, jaha.. ett par skor för 1700 kr (för mig är det mycket) och sen så tåler dem egentligen inte den årstiden dem är till för.. ehm.. är det lönt? Men gaaah så fina fan.

Och Shepherd och Uggs är populära skor till vintern just för dem är fina, varma och sjukt sköna men egentligen tåler dem inte så mycket.

Men jag köpte dem så klart och sen får jag se om jag lämnar tillbaks dem eller inte, hihi.







//Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0