8 oktober - Lukta sig fram

Sitter här lite halvdossig och luktar på mig själv, hähä. Är väl normalt? Slängde på mig en parfym jag inte använt på länge så jag måste lukta hela tiden.. mums doftar den ;) Ralph Lauren - Hot.  Spicig men endå krämig..yeaah.

Vet inte om jag berättat det, men en gång när jag va inne på Étage så såg jag en vän, tror det va Krause om jag minns rätt (va lite på lyran så).
Men jag och P går fram för säga hej och bredvid honom står tre tjejer med ryggen emot, vända mot ett litet rundbord. Och jag känner sådan doft och bara "Ooh det är D&G - The one" och så som jag är som person och lite dricka i mig så ställer jag mig bakom och sniffar som en hund på dem.

Och P har berättat i efterhand att han trodde fan jag tappat förståndet.. men vadååå, jag va tvungen ta reda på vem som hade den ;P Och ja kanske kan man bara fråga, men nu va detta det första jag kom tänka på att göra :P
Och när jag doftat på alla och märker vem som har det då knackar jag denna tjej på rygg och frågar. Men vet ni hur denna tjej reagerar?
Hade ni inte blivit glada om någon kom fram till er och frågat om parfymen ni har på er, att dem känner igen den och tycker den är skitgod.
Jag hade i alla fall blivit glad om någon sagt så till mig, lite det som är vitsen med parfym nu.

Men åter till henne. Hon reagerade med vända sig om och jag frågar och då ger hon mig såååån jävla sneblick, snesynar mig från topp till tå och med riktigt avsmak säger:
"Herregud, du är blond och jag med, och den bimbolooken du ligger inne med.. ooh gud och VI gillar samma parfym." och vänder sig tillbaks till sina vänner.
Och jag bara tänkte:
"ÅÅÅKEEEJ... vaaaarsegooood för komplimangen, bli absolut iiinte trevligare happyface."

Brudar asså! :P

//Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0