16 september - Laugh in tha rain

Trots en promenad som innebär blåst och regn så va promenaden fylld av skratt. Patricks paraply gick sönder, knäcktes av blåsten och stod åt alla håll och kanter.

Taskig som jag va lät jag han inte få gå under mitt så där gick han med sitt söndriga, vek mig av garv i hans värdelösa försök att inte få regnet på sig. Hahah
Och när han tänkte kasta paraplyet så fick han inte av mig. "Tycker du jag ska gå runt och se ut som ett fool bara för du ska få skratta?"
Eeeeeh JAAAA!!
Nej fan, jag hade skrattattack efter skrattattack :)


Fredag imorgon och har funderingar på om jag ska på Emelies inflyttningsfest eller ej. Detta vädret.. ooh.. regn asså, blä om man måste ta sig ut :P
Ska se om jag kan möta upp Belinda eller Paula på väg dit, hehe.

Nej sörren måste koncentrera mig på Idol nu, kan inte göra två saker samtidigt :P Och jag kollar mest på idol för jag tycker Anders Bagge.. tycker han är så jävla härlig och sköna kommentarer :P 

Fått höra en miljon gånger jag påminner om Lajla Bagge (när jag har mitt vågade hår) men njeeee.. och jag vet fan hur jag ska ta det för vet fan om hon e så snygg.. hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0