23 september - Motion

"Asså jag fattar inte det här med att kvinnor tröttnar på män och blir lesbiska.. jag har aldrig hört en man säga att han tröttnat på kvinnor och gått över till män."

Nej, det har du fan rätt i Leo, min lillebror, det har inte jag iheller :P



Nu har jag varit ute och gått.. kände för leka nyttig (lönt för nu sitter jag här och trycker kakor, hemma his föräldrarna, hahah). Men jag måste säga att min kondis är.. ja jag vet inte vart den är längre.. lost it, gone.
Fan promenaden på 1 timma gjorde mig både trött och svettig.
Menar jag har aldrig varit den med bäst kondis, jag sög på idrotten i skolan. Springa kan jag inte, då dör jag men jag har endå alltid orkat gå.
Innan gick jag alltid minst 1 timma om dagen, ibland två gånger om dagen. (Kanske därför jag va smalare då? Eeehm, värt att tänka på.)
Plus jag har fått värsta skavsåret.. eller det är en fet blåsa på min häl. I suck soo bad :(
Hur fan ska jag kunna gå hem.. möööh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0