24 septembet - Kattvakt hehe

Klockan 09.00 hamnade jag upp hos sis. Skulle passa hennes kattungar medans hon och Söder va på jobb. Så fram till kloclan 14.00 har jag bara busat och myst..I do not complain :)
Vilken energi båda har, mina händer är sönderiva.. likså mitt ansikte.. helvilda, men jävligt söta, speciellt när dem busat och sen somnat vid varandra.

Sen gick jag över till mig, städat undan lite och duschat. Sitter nu i linne och trosor, väntar på P, men orkar inte klä på mig.





Bilder Yvve tagit på lillsnäckan..



Hur kan man inte bli kär.. hihi.. cute cute.
Jambo kommer från ett hem med alkolister (vet inte exakta fakta) och Sina hittade övergiven ute. Dem har inte fått en lätt start i livet men nu är allt väl.
Och Evelina och Söder (plus jag för jag är där hela tiden haha) har blivit överrösta med kärlek från dem små liven..
Fattar inte människor som inte inser värdet i det, bara kastar ut dem och överger dem utan ens blinka. Usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0