27 september

I lördags va jag och P på bio, såg Resident Evil Efterlife. Och jag har aldrig kollat på 3D innan så när P be ber mig sätta på glasögonen (fortfarande under reklamen men som körs i 3D) och se så säger jag bara: "Va fan jag ser knappt någon skillnad ju, va detta allt?"
Och P börjar skratta åt mig och likså killen brevid Patrick, båda tyckte jag va väl knäpp och frågar om jag verkligen inte kan se skillnad men jag bara "nej men seriöst jag gör inte det."

Tänkte att då är väl jag mer korkad än alla andra som inte kan se själva grejen, men då vänder sig killen framför mig och säger: "Bra då är jag inte den endå som inte fattar grejen iheller." och sen hör man en annan ropa "Ja jag märker inget iheller" Hahah.
Nej för så jävla märkvärdigt va det faktiskt inte, kan vara utan det..tyckte varken det gjorde filmen bättre eller sämre..för ja, märkte ju knappt något endå. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0