29 september - Crazy

Förutom en utskällning så gav Juli mig en ny tid till vaxning.. men inte till henne (tror inte hon vill ha mig längre haha) utan till hennes dotter.
Så imorgon 14.45.. eller var det 15.15? Maah, är där halv 3 fan..försöker smila lite, haha. Uff.

Och jag vet inte vad som precis tog åt mig.. men jag klippte sönder mina leggings. Jag hatar stå där framför spegeln och se hur leggingsen skapar en valk på varje sida.. ser ut som det går vågor på sidan av mig. DAAAMP, drar och drar upp leggingsen så högt jag kan men de glider endå ner lite och så kommer dessa vågor.. DÖÖÖ!!! Så jag massakerade mina leggings.. think I need mentalhospital.. känns så just nu.

Jag minns när jag va cirka 15, jag såg en bild av mig själv.. den bilden förändrade hela min uppfattning av bilden jag hade av mig i huvudet. Och den bilden ekar i mitt minne, korta vita tröjan med tajta jeans.. och magen.. magen den bara plöffsar uuuut.
Aldrig tidigare hade jag tänkt på vikt för alltid känt mig smal.. helomvänding. Och jag saknade dem (från 53) 45kg jag gick ner till med tiden.
Och jag vet shiiiii när jag började lägga på mig och hamna på 50 som jag ligger på nu.. och jag skiter i andras åsikter, jag är pist off på mig själv!!
Men endå lever jag som jag gör.. ännu mer pist off på mitt klagande när jag inte gör något. Hatar, nej inte hatar..det är endå ett starkt ord.. men kanske ogillar då såna typer och nu är jag själv en sådan. Skäms på mig!

//Out

Kommentarer
Postat av: Mia

aaaawww :(

2010-09-29 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0