23 september - Mardröm

Ooh fy fan, jag hade en hemsk mardröm. Jag drömde att jag va på ett gigantisk fartyg och som sen började krångla och höll på välta eller något.

Och kanske inte en mardröm för andra men för mig! Har sån sjuk rädsla för fartyg, tycker dem är överläskiga.. speciellt i havet.. där havet möter båten.
Jag vet inte varför men jag får enormt obehag i hela kroppen.. överläskigt. Och en faryg som sjunker, för mig är det som en skräckfilm bara att se på det..

Jag är rädd för alla stora "maskiner".. en ubåt ska vi inte snacka om.. ooh fy fan, det är som ett stort monster gömmer sig under det stora mörka havet.

Eller dessa, vad heter dem, vindkraftverken? Jag är livrädd för deras..grejor (fan vet jag vad man kallar dem) som snurrar runt, runt, runt.. asså vet nu hur gigantiska dem egentligen är om man kommer nära?

Enda anledningen till att jag klarar av att gå på ett stort flygplan är att jag aldrig ser det så, man känner inte att man är på väg mot en flygplan när man går där i tunneln.. hade fan aldrig annars gjort det i så fall.

Jag är en mes, jag vet :P

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kan faktiskt hålla med dig om stora fartyg och så.. De är obehagliga. Jag tycker verkligen inte om de.

2010-09-23 @ 11:52:44
URL: http://lidwei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0