28 september - Helkooork!

Får spel på mig själv! Tänkte jag kollar på mitt kort vilken tid jag ska va hos Juli imorgon för vaxas, så jag inte tar fel på tiden. Men vad ser jag.. Jo jag har tänkt rätt att det va 17.30 men jag såg där stod den 23dje.
Bara :O tittade igen.. och, ja 23.. INTE 29 som jag av någon anledning fått för mig. SUUCK!!

Och detta är inte första gången jag gör så. Hoppas vid gudarna inte hon vill döda mig.. eller jo det får hon göra, bara hon är villig till ge mig ny tid. Kanske less på mig nu (hon är speciell hehe) men grymt bra, därför jag envisas med gå enbart dit.
Om hon vill så, om det blir en vecka till att få vänta så är det lugnt, inte sommartid eller något nu.. kan överleva :P
Dock bara tråkigt på lördag.. Ville ju ha en helg då man är nyvaxad och totalfixad för utgång. Men som sagt, överlever.. endå ingen som ska mellan mina ben.. förutom my boyfriend.. men han är inte viktig endå.. hahah ;P

Ja vi får se, ringer henne imorgon och hoppas på det bästa (alltid smockbokad så har hon innan helgen skulle vara en dröm hihi)

Jag bokstavligen stannade upp när jag hörde henne sjunga denna,
en låt jag tycker är så fin och när hon sjöng den. Va bättre än orginalet.
Aldrig hört låten sjungas på ett vackrare vis.. blev helt gråtfärdig.
Så sitter och lyssnar om och om igen helt ofta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0