5 Septemeber - Cars cars cars

Jag kan inte sluta skratta åt Patricks kommentar igår, när en ung kille stannade brevid oss i sin bil (luffig bil som han försökt styla, vilket jag hatar.. jag anser man köper en bil som är stylad i designen till ex audi RS 5) vid rödljuskorsning.
Armani-solbrillor, kragen på t-shirten uppe, satt så som unga killar tycker är häftigt.. och så klart när det slår om ska han gasa som sörren.
Kunde inte sluta skratta, inte Patrick iheller. Som vi båda tyckte, det är såå mycket häftigare att i så fall glida i en snygg, dyr bil.. bara glida om.. inte gasa och tro man är häftig. Exlusiva bilar behöver man inte göra så med.. dem är ju redan så jävla häftiga i sig att man behöver inte hävda sig mer, haha.

Och då dyker ju en BMW 5serie, vit lack upp bakom oss och Patrick "ja en sådan bil, har man en sådan ska man inte gasa så, man ska bara glida.. mycket coolare attityd."
Sen ser han att BMWn har röda skinsäten och han bara "Vänta är sätena röda, vet BMW gör så med visa bilar.. ja.. ja fan det är röda skinsäten" Och helt upprörd BMWälskare som han är "Det är ingen BMW för mig längre.. det är en.. kräkbil!!!"
Vek mig av garv.. hans sätt att säga saker på.. hahah.. okej.. kräkbil.. jag hade inte sagt nej om någon gett mig den i alla fall :P


Min drömbil.. haha.. inget man behöver styla iaf. Så nice i sig själv :)


Eller i denna färgen, metallfärgad eller vad man säger. Kan något
annat göra en mer upphetsad.. haha



Va sådan som dök upp bakom oss. Dem är fina för BMW (jag är inget
fan till BW annars)

Kommentarer
Postat av: ck

han kanske är jätte nöjd med sig bil..alla är ju inte så dumma att man lånar pengar för att köpa en bil..

2010-09-06 @ 20:19:23
Postat av: Vanessa

Det handlade inte om att vara nöjd.. det handlade om att det är, vad jag anser, löjligt när man måste gasa och ha sig.. tro att man blir höftig för det.. speciellt när man inte ens kör en fin bil. Det är ju det all "häftighet" handlar om. En skrotbil är fortfarande en skrotbil hur mycket man än gasar och slirar.

Skiter i vad för typ av bil folk kör, jag har ju inte ens råd med en skrotbil så jag är inte den som är den.

Men att man tror man är häftig för man håller på så.. nej :P

2010-09-07 @ 12:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0