9 september - Dresses

Precis ätit kyckling/pastasallad. Asså jag ÄLSKAR det. P gör så mycket sallad att han har ett kg kyckling i.. och kan ni fatta att jag äter allt det själv på 2 dygn typ.
Men denna gång har jag sagt att nu ska det vara ett par dagar längre.. vi får se, svårt att motstå att äta i stora mängder ju ;P

Fick mina bh:ar igår som jag beställt.. jättefina på och bekväma så jag är nöjd :) Hatar när man beställer något som är skit på sen :P Drygt, hehe.
Sen fick jag klänningarna P beställt i tisdags, tog bilder på det idag lite snabbt, blir dock inte lika fina på bilderna som i verkligheten. Hihi

Och snart ska jag ta och städa i ordning hemma hos P (tycker han har lyx som inte behövt städa en enda gång sen vi började träffas :P )
Men ska få fint här tills inredaren kommer imorgon, ska ge tips och råd. Sen kommer fotografen på tisdag och sen hamnar nog huset ute på försäljning på slutet av nästa vecka.
Sen får vi se hur det går och får se vad han hittar för annat ställe att bo på.. hehe :)

P är för gullig, lät helt skräckslagen "Du är här på fredag va?"
Moi: "Jaa, I guess, why?"
P: "Inredaren kommer och du vet jag inte kan sånt. Du får va här, jag kommer inte förstå ett ord hon säger."

Så sött, helt lost när det gäller inredning..rena grekiskan för honom. Så jag tar hand om det imorgon. :P 


Hihi, kapade huvudet för har kvar smink från igår, så ser ut som
nerknarkad åsna typ. Haha
I alla fall finare i verkligheten, det är diamanter som går i mitten
av klänningen
.



Nerknarkade åsnan ;)
Patricks favorit av dem två. Hade så svårt om jag ville ha denna
med rosa blommor eller gula, men det blev rosa. Hihi



Örhänge jag köpte igår på Åhlens för 89kr. Först gillade jag dem
inte alls (tyckte för pråligt) sen såg jag dem endå va söta, haha.




Och jag måste bara säga, de flesta har fått för sig jag är tokig i rosa, but thats wrong. Jag älskar färger. Jag får alltid höra när jag har rosa på mig "Det är din favoritfärg va".
Jaha är det min favoritfärg för jag har det på mig just denna gången? Gången innan hade jag inte rosa, gången efter kommer jag säkert ha en annan färg, men då får jag aldrig höra "Det är din favoritfärg va"

Jag fattar att det är folks undermedvetna.. för det är en grej, blondiner och rosa. Men jag är inte sådan blondin :P För jag älskar färger i alla slag.. dock kan jag faktiskt ha svårare för rosa, även om jag älskar färgen i sig.
Men jag tycker det blir too much med blont och rosa (inte alltid, ibland funkar det).. man blir som en stor ljusskylt "Titta hit!" eller för mycket barbie över det hela.

Brunetter och rosa tycker jag är skitsnyggt däremot ;) Men eftersom jag är blond så, så nja. Men jag älskar rosa i detaljer.
Som klänningen jag köpt nu.. den är svart men blommorna är rosa. Fin balans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0