22 april

Underbart med långledigt och solen som är framme :)
Igår kände jag att jag hade riktiga ala Vanesa vårkänslor.. va på terrohumör "kör över henne/haha ska vi springa och sparka gamla tanter på smalbenen och se hur många som bryter benen/haha kolla den jävel, önskade jag hade en batong så hade jag vevat ner rutan och drämt till honom i facet"
Haha och jag bara skojar.. men får såna djävulska tankar :P
Blir ju helt uppspeedad av vädert och tokig :D

Vi får se vad denna långhelgen kommer bringa då.. middag hemma hos killens föräldrar ikväll i alla fall. Men just nu sitter jag och kollar på Prinsen av Egyptien, killen ligger och sover efter nattpasset.

Fan jag börjar känna att jag vet inte om jag vill flytta till lägenhet, jag trivs endå med trädgård. Jag älskar våra utemöbler, att solen står på den sidan hela dagen.. bara ligga där och gasa, hihi.
Mysigt ha folk över på grillkvällar och sitta och njuta av drinkar på sommaren.
Otroligt mysigt och skönt, men jag orkar inte bo så långt ifrån Malmö. Eslöv funkar inte för mig, är för litet och finns ju inget.



//Out

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser inte fel ut :) gilla!

2011-05-21 @ 12:14:41
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0