Franska Rivieran :)

Ooh det blir Frankrike, franska rivieran i år med killen. Första gången vi åker tillsammans, hihi. Vill komma bort, måste bara hitta klänningar att ha med mig, inte lika kul med "gamla" :P
Och sen skulle det tydligen va nära till Italien med.
De som vi hyrt huset av har en son i vår ålder som har en italiensk flickvän med i samma ålder så dem skulle vi få kunna hooka med om vi ville :)
Och dem brukar tydligen åka över till Italien och festa och sen tillbaks.. låter häftigare än "dra över till Danmark och festa." hehe.

Hittat denna, hoppas den funkar på. Fick hem den idag men är hos föräldrarna och kommer inte hem förrens fredagnatt så =/


Vet ni vart man kan hitta snygga kläder? Är så jävla tråkigt gå i stan.. all is the same i alla butiker och mest bara basutbud.. fan dont need that shit. Varför ska det va så tråkigt... gaah. 

Och jag måste nog ta en försolning innan jag åker ner dit för jag är vit som mjölk :P



//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0