Hilton and a lovely night :)

Igår va en underbar kväll. Tack för ni lagt ner tid, hihi.
Nadine ringde mig igår på förmiddagen "klä dig festklädd och va i malmö kl 18, Patrick fixar"
Haha okeeeej.

Blev en underbar kul kväll på Hilton, middag, massa drinkar, skratt och humor.. och sjääälvklart fick vi så vi kunde åka hissen.
Haha hur kan man bli löjligt road över en sådan sak? I dont know.. just the way I am. Skitball ju.. åka högst upp, aldrig gjort det ju.
Och fy faaaan vilken utsikt, megavacker ju.. hade kunnat på i hissen där fan :P
Såg hela malmö stad och belysning.. så fiiint. Och lite svindel, haha.

Sen drog vi vidare till Fridays och fortsatte drinkarna :)  Men sen later sa jag och killen att vi drar inte vidare.. inte för att kränka någon men ja.. malmö är inte min stad av folk. Förlåt men mesta av folket är slum och dregg och vet inte hur man för en normal social konversation..

Jag känner det att jag vuxit ifrån det att ha massa dreglandes killar runt om en som drar i en. Eller bemötas av brudar som har näsan uppe i vädert. Jag har väl blivit gammal.. hähäh.. hela 25 år ju :P

Men jag älskar utelivet annars.. jag älskar en skön rolig stämning, flumma, inte det negativa trycket man känner i malmö. Hihi.
Men hade en superkväll. :)

Ska se om killen vill ut en runda ikväll, blivit bjudna av hans vän till någon fest.

//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0