Present av hunny

Hemma hos kissarna igen, så sköönt :) Såg killen lämnat en present till mig på vardagsbordet. Naaew. En parfym. En parfym jag inte gillade innan men sen kände jag vid senare tillfälle doften igen av den och då luktade den skitgott.. sen dess har jag varit sugen på den men eftersom jag redan har massa parfymer har det inte känts som jag borde slänga pengarna på ytterligare en ny.
Ska ju hinna använda dem också hehe.

Men nu hade jag fått den av honom, ville egentligen mest ha bodylotionen för den är fruktansvärd underbar men han sa den va slut :(

Så nu har jag fått knyckla in ytterligare en till i skåpet, hihi.

Tycker jag doftar som en seriös busniess-woman men endå mjuk, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0