1 februari

Känns lite trist att bara gå hemma nu när man börjar bli hyffsat normal igen. Men dock vågar jag inte gå och jobba iheller. Dem sa två veckor för jag jobbar med barn.. plus barn är så oförutsägbara.. utan onda avsikter kan dem råka stötta till området jag är känslig på nu.. och det vill jag inte riskera hehe.

Men det känns skönt jag gjorde detta i alla fall. Jag är en person..tänker jag det, kommer jag göra det hehe one way or a nother hihi.
Hoppas bara jag kommer vara nöjd nu. Man vet hur folk kan bli.

Och bejbi han bara jobbar och jobbar och jobbar..men jag har sagt det till honom att ta all övertid om han vill..och ja.. careful what u wish for hehe :P
Men det är bra.. min tanke är, mannen får in pengarna och kvinnan får ut pengarna (för man måste ju ha rullans på pengarna hihi).
Dem säger ju att ett förhållande kräver samarbete.. thats my type of timework ;)


Ooh vill bara ha sol och sommar nu.. underbara värme.. why cant u always be here? Hihi (min kille säger jag slänger in en jävla massa engelska hela tiden när jag pratar? Uhm.. inte tänkt på det förrens han sa det hehe.. It just feels right juuu, annan uttryckningskänsla.. muhaha)


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0