10 januari - Mera nytt

Idag blir det återbesök hos läkaren, ska se så det läkt som det ska. Hihi. Ska faktiskt bli skönt på måndag komma igång med jobba igen.. dagarna går så segt när man bara går hemma..

Beställde hem en ny skjorta, för den vita jag har nu (på min profilbild hihi) kan jag inte knäppa längre..för tajt över brösten :( Så beställt hem en storlek större. Hoppas den går fan :P
Och en klänning.. en LÅNG klänning, muhaha.. men har ingen bild på den, ingen bra. Har hur överdelen ser ut men bara föreställ er att den går ner till fötterna. Hihi.
Undrar om jag passar i såna klänningar, min pojkvän visste inte iheller för aldrig sett mig i det men.. ja jag tycker det är skit fint på sommaren så man kan testa, annars får man välj sälja den eller ge bort den hehe.


Sen ett par skor som jag tyckte va så sommriga.. ett par wedges för dem är så sköna att gå i hihi. Får nog sluta beställa hem nu, pengarna ska räcka till annat med


Vad mycket färg.. men jag älskar färg och "tropiska" färger.. turkos/babyblått är mina favoriter.

//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0