13 februari

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Gick runt med pyjamas hemma så orkade jag inte byta om. Satte bara på mig mina skor och jacka och åkte hit. Hehe. Endå bara sitta i bil och sen in och sova :P

Imorgon börjar första jobbdagen på 3 veckor. Känns skönt endå :)

Godnatt children

And by the way alla hjärtans dag imorgon.. som jag iiiinte kommer "fira". Fin tanke, vill man ska man.. man ska ju visa sin älskade (oavsett partner, vän, familj kärlek) men jag behöver ingen specifik dag för visa Patrick.
Jag berättar ofta vad han betyder för mig och hur mycket jag uppskattar honom och ser jag något i butik som jag bara känner att det ska han ha så köper jag det. Behöver ingen bestämd dag för sådant.. nope :)

Så alla hjärtans dag är inget speciellt för mig i alla fall.. :P

//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0