21 februari

Hade en jobbig natt då jag låg i frossa och feber. Sen råga på det tvinga mig upp halv 5 för hinna ta mig från Eslöv till Malmö, snabbt inom föräldrarna för dumpa min packning och sen till förskolan och öppna.

Normalt kanske man hade sjukat sig men idag va jag ju mer tvingad till gå.. Måndagmorgon, hade ju varit en annan dag om det varit mitt i veckan och jag hade kunnat ringa dagen innan för säga jag inte kommer.
Men nu är det ju mååndag och jag skulle öppna..så jag va ju tvuungen i med hon jag skulle öppna med är borta. Så kom inte jag kom ingen..
Och nu eftersom jag endå jobbat sjuk idag kan jag överleva imorgon med och veckan ut känner jag. U cant cry all the time lixom :P 


Nu allt som veckorna går börjar jag klättra lite på väggarna, jag har inte varit ute och inte druckit sen nyår så känner jag endå lite sug på det. 
Då berättade Mia hon ska ha tjejkväll på lördag.. ooh det har jag varit så sugen på, och sen gå ut :) HBG i så fall (hade hon tänkt med så hehe), malmö är ju, tråkigt nog en katastrof.. vad har hänt lixom? =/
Men då kommer mitt problem.. jag har INGET jag kan ha som döljer denna jävla grej jag måste ha på mig 3veckor till, gaah.
Allt blir ju så fult. Sen hittade jag i lördags en skjorta i lite annorlunda stil, tänkte ju att det täcker ju bra men är endå sexigt.
Men kul sist jag va ute hade jag med skjorta.. men what 2 do.. kan inte ha annat nu ju. Så jag ska se om den blir snygg till en kjol.. så ja. I så fall ska lördag bli så roligt :)   


Ser inte så fin ut när den hänger så, tyckte först själv den såg ful ut när jag såg den i butiken men den fastnade jag endå för den och på sitter sen snyggare. Lite stor i midjan för va tvungen ta en S.
XS satt perfekt i midjan men ja, resten ville ju inte stänga sig i så fall, men inget nytt problem direkt möhö. Men tänkte endå ha den instoppas i en kjol så spela roll lixom :P
Och fan rea 99 kr på New Yorker.. känns härligt när det inte svider i plånboken :)



//Out


Kommentarer
Postat av: M

Om det inte är brösten du har opererat så är det fettsugning om magen =)

2011-02-21 @ 21:20:28
Postat av: Vanessa

Hahah ja du eller både och :)

2011-02-22 @ 07:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0