Lite nytt

Igår va jag så uttråkad att jag och P drog ut till Center Syd och kollade lite. Handlade två linnen på HM.. sådana nätlinnen man kan gå hemma i och en vit tröja.. har den i rosa redan men den är så söt :)
Också som man går hemma i hihi.

Och så handlade jag skit snygga trosor, älskade färgen hehe, en vanlig tröja samt två tshirtar.. va TVUNGEN.. med så jävla söta tryck på. Enligt en vis människa så är det omoget ha sådana tröjor.

Varför är det omoget? Inte så att jag tänkt gå på jobbintervju för en advokatsfirma i dem. Jag tycker bara dem är så sjukt gulliga att gå hemma i (även jobba i för jobbar med barn och lovar dem älskar dem tröjorna haha). Min kille älskar i alla fall när jag har dem och hotpants.
Han tycker jag är översöt då och ibland är det fint att se sa han.. precis som han ibland vill se mig sexig, haha.

Jag kommer då aldrig sluta använda såna tshirtar för jag får sånt leende när jag ser dem.. cuuute! Hihi

Skulle det vara omoget ha såna här på sig?





Va tungen lägga upp denna med, så jävla söt Bailey va.. satt I P:s knä och tittade på när han höll på att mecka med en liten radiostyrd bil han köpt för leka med katterna. "En till som älskar bilar" :)


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0