Plastikoperation = vacker?

Jag vill inte va taskig.. men tror verkligen vissa människor att dem bli snygga bara för de fixar tuttarna? Jag klarar inte det, brudar som tror att dem är ALL THAT för dem skaffar silikon.

Det ändrar brösten jaaa.. men inte resten av din kropp eller ditt ansikte. Jag tycker det är motbjudande med personer som höjer sig själv till skyarna för dem fixar något på sin kropp (kille som tjej).
Och detta är en vanligt syndrom för tjejer som fixat tuttarna.
Ett par fixade, snygga bröst kan komplettera ett redan snyggt utseende MEN ett par fixade, snygga tuttar gör inte en ful människa snygg! (hårda ord) 

Snälla plz ha fötterna fortfarande på jorden, bara för du fixat brösten är du inte miss universum. Och speciellt när man går runt och trycker upp dem i folks ansikte (eller lägger upp dem på bardisken och leker märkvärdig hahah).
Eller tror man ska ha förmåner för man fixat silikon.. Nej fan SKÄRP er och bete er som vanliga människor ni som håller på så. Det är avtändande.

Finns brudar med små naturliga bröst som är tusen gånger vackrare lixom.

Och jag menar inte att jag har något emot skönhetsingrepp, hallo själv intresserad av det ju och själv gjort MEN jag tror inte jag är all that eller snyggast i världen för det. Jag är fortfarande Vanessa (gangster asså haha). Jag vågar ha humor över mitt utseende, jag vågar va en pajas och skoja till det..


Som förlåt, skulle Izza(eller vad hon heter), till vänster, vara snygg för hon fixat två meloner?
Däremot hon brevid är jävligt söt, haha.



Jane (vänster) däremot har faktiskt fint ansikte.. men Izza.. nej.. hur stora du än gör.
Förlåt.. usch.




Nu känner jag mig som en bitch men.. jag är väl bara mänsklig, men jag stör mig på personer som faktiskt tror dem är all that för dem har skaffat silikon. Hade du varit all that hade du inte behövt skaffa ett par nya bröst.


//Out

Kommentarer
Postat av: Sarah

AAAAh kan inget annat än att hålla med dig. Naturligt är vackert, och om inget annat så ska det passa din kropp.

2011-02-06 @ 09:24:13
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jo precis. Asså jag tycker man får göra som man vill, skaffa ett par meloner täcker halva kroppen.. men att bli uppblåst i huvudet av det och tro man är snyggast i världen för det.

Det är det tänket jag tycker är avtändande..ha endå fötterna på jorden lixom :P

Sett tjejer som fått slint i huvudet efter fixat brösten.. löjligt :P

2011-02-06 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0