Rosa klänningen kommit

Idag kom den rosa klänningen jag beställt. Den satt endå okej. Jag orkade inte ta värsta bilderna så bara tog några snabbt framför spegeln.. whatever. Men så ser ni typ hur den ser ut på, hehe.

Jag kommer behålla den, kändes lite stor i midjan men kanske bara jag som är van att det sitter så tajt alltid :P
Och blomman som är till orkade jag inte sätta på hehe.
Men ganska bra för man fick genomskinliga band till och sitter hakar i klänningen, precis som på en bh.. så kan man sätta på banden på klänningen om man vill det.

Dock va jag inte så förtjust i vadderingen i bysten men men.. det syns inte så mycket i verkligheten. Blixten får det att synas mer, hehe.


Vad tycks? Med ärlighetens ord hehe.



Kommentarer
Postat av: Sara

kan du inte berätta lite om din operation? det syns ingen direkt skillnad från de gamla bilderna..

2011-02-13 @ 02:10:19
Postat av: Anonym

det ser inte ut som att klänningen sitter så bra.

volangerna har sträckt ut sig helt vid brösten..:/

2011-03-20 @ 22:49:29
Postat av: Anonym

fy vad fin du är jag har alltid älskat dig men fick aldrig chansen, puss på dig

2013-02-15 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0