Sommardress

Jag är nog inte den enda som sov dåligt i natt. Vårt sovrum va på sidan just där den hårda vinden kom in så fan vad det lät. Tills slut gav jag upp och gick in till vardagsrummet där det hördes betydligt mindre MEN sen har vi ju dem små busfröna som alltid går igång så fort någon av oss lämnar sängen.
Så det va full fart på dem i vardagsrummet medans jag försökte sova hehe. :P

Jag yrade precis runt på nätet och hittade en så söööööt klänning, jag hoppas den är lika fin irl. Jag får sån bild framför mig.. sommar, fin ljus gyllande solbränna, blont hår som blivit lite solblek hår (oh va det är sött tycker jag hehe), en lätt touch med smink, lite mascara och läppglans och den söta klänningen.
Hoppas bara den är lika fin.. annars blir jag ledsen för jag föll för den direkt.. hihi






Ooh vad jag är trött på min blogg men jag vet faaaan hur man gör egen design. Och jag varken pallar eller smart nog för lära mig :P


//Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken hemsida kommer klänningen ifrån?

2011-02-09 @ 22:21:34
Postat av: Vanessa

www.efashion.se :)

2011-02-10 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0