10 januari - Vad ska man göra

Asså jag vet inte. Jag har bara står ångest. Jag vill bara fixa min kropp.. men jag vet ju fan inte hur. Ja kan köra Zumbat men jag ger upp lätt när jag inte får till det :P
Så tänkte jag att okej jag kan börja ut och gå en timma varje dag, tycker det är så skönt endå.
MEN det går ju inte.. det är verkligen bara isbana överallt.. asså det blir ju inte mycket promenad av det, man tvingas gå stel som en pinne för minska risken för fall och bara mentalt se sig för heeeela tiden.
Funkar inte än :P
P köpte Wii till mig men det tröttnade jag på för same shit ju..så det har vi inte kvar iheller längre.

Men jag kan i alla fall tänka på vad jag äter.. fan slut med detta gottskitet varje dag. Och P gör det inte enklare för mig för han vill hela tiden ha något och jag får tvinga han att INTE köpa.
Så jag måste inte bara kämpa mot mitt eget sug, måste kämpa mot hans också. Och hans vilja att vilja ha gör att mitt sug med växer, som ett grupptryck :P

Men idag va jag duktig det va massor med marabou praliner och annan choklad i personalrummet men denna gång sa jag NEJ. haha.. undra hur länge det håller :P

Men pallar inte känns som jag gör asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0