11 januari

Ohohoo.. tiden går hyffsat fort.. men endå inte. Skum känsla. Ju nämre det kommer desto längre känns tiden med på något vis.
Men två veckor kvar.. och om allt går som tänkt så blir det changes. Får jag se imorgon då sista "checken" blir av. 
Overkligt. Hoppas om det sker att det blir bra utav det med. Jag har oro. Vore inte normalt annars nästan anser jag, endå stor grej.. och inte man kan ändra tillbaks sen när det väl är gjort.

Sen får vi med våra bebisar om två veckor.. så jag har två stora saker att se fram emot. Ooh undra hur stora dem blivit nu. Va 7 veckor när vi hälsade på dem.. känns som en evighet sen men va kanske typ bara 3 veckor sen. Hihi.
Längtar.. mina beeebisar :) Som jag nog tyvärr inte kommer få gosa och ha närma mig på en vecka minst.. men räcker med ha dem under samma tak.
Se på dem vackra liven :)


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0